5 aug. 2012

Men på riktigt alltså......

Är det så här det ska va...ska det kännas så här...kan inte annat än sucka just nu :/ 
Ska bli skönt när skolorna börjar,lite bra på tv igen och att jag ska få ta tag i arbetssituationen.


Vänner....saknar....tomt,ensamt och rätt tråkigt just nu...på RIKTIGT.
Svårt att hitta energin till att göra nått...vill ju men vet inte vad..och om jag orkar..noll fantasi noll ork och lust..men men den kommer nog tbx..hoppas...lr är det så att nån förbaskad höstdeppighet drabbat mig redan ?? men orka det...neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej.


Stundvis har jag massa energi men som att vända på klacken så är den som bortblåst...blir trött av att vara trött...blir trött av så lite...ni kan tycka att det är konstigt att jag som inte jobbar tex är trött...men då skulle ni veta hur mycket jag har i huvudet...precis som fler med min diagnos...medans ni andra dricker morgonkaffet så har jag redan hunnit gått igenom hela veckans alla måsten och lite till och glömt hälften bara en stund senare (spelar ingen roll om jag gör minnesanteckningar för dom glömmer jag kolla på )för att sen fundera ut vad det va jag skulle göra :) äsch det går inte att förklara men det går i 300 knyck hela tiden och jag bara måste försöka hitta ett sätt att avleda mina tankar mellan varven..nån typ av motion ska jag testa bara cystan i knävecket slutar göra så ont..vill ju slippa operation så vila i lagom dos och lagom med motion så kanske det bli bättre :)


Fy va jag gnällt av mig nu...känns redan bättre så jag tar och svullar några salta pinnar och sen kastar jag mig på soffan då Adam och Alex tjyvat min säng i natt igen :D


Bjuder på två vackra foton min sessa proffsfotografen tagit !!




Goodnajt !!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar