14 jan. 2009

Kan det här vara något för mig ??

Så !! kära systra mi...då ger jag mig på detta tillslut...är dock inte blondinbella men blond och blåögd vill jag nog påstå..jag menar ..Hur svårt kan det va ???

Gjorde som du sa och reste mig från soffan och gick med tunga steg mot datan...som i detta ögonblick står på ett bord i knähöjd..så jag får då sitta på en pall som inte är mer än 2 äpplen hög..RESULTAT =låsta knän...måste jag säga mer..katastrof*S*

Ni om läser min blogg kommer i sinom tid förstå vad jag menar med kaos på gott och ont,för det är precis det mitt liv är..eller som Ronan Keating sjunger " Life is a rollercoaster" han har såå rätt.

Måste bara få med det Desmond Child precis sa i ett program som va så klockrent "ta inte skit från andra ,det skadar bara din kropp och själ",hade inte kunnat sagt det bättre själv..han är en klok man han..rak och ärlig, me like!

För att inte gå ut för hårt så här första gången så funderar jag på att avrunda lite snyggt ..hur man nu gör det måsäga.
Så jag säger väl rätt och slätt godnatt och hej på er för idag..nu åter till soffan någon minut för att strax kasta mig i säng och hoppas få sova sött .

Till dig kära systra mi...Älskar dig och det glädjer mig att du mår så bra...och du..jisses va rökfria vi är ,bra jobbat ! Kram i mängder!

1 kommentar:

  1. Men herregud, systra mi!!!

    Vad har du gjort??? Du har ju skrivit en blogg för tusan, och en bra sådan till på köpet....

    Jag visste ju att du kunde snacka, så jag var inte ett dugg "orolig" när du sa att du skrivit en blogg.

    Men du är ju som jag....vi nedvärderar oss själva nåt så grymt hela tiden, och det har ju sina förklaringar som vi INTE ska gå in på nu...

    Du skriver verkligt, kryddat med humor, bra helt enkelt!
    Blondinbella, vem?????!!!!!
    Jag har ju fått "credits" för mina bloggar av vissa förut, men jag tror tamejf-n att du är bättre!!
    Det är ju själva .....ALDRIG får man vara bäst!!*L* *S*

    Du, älskade syster, du har redan en prenumerant här, så snälla, fortsätt att skriva, det är både roligt och skönt, att snacka med cybern.....

    Tusen kramar väldigt rökfria du från väldigt rökfria mig!!!

    Ciao!

    SvaraRadera