15 jan. 2009

Njursten,tandsten men f-n inte stenrik

Back in bloggen...jaha då va den här dagen på jobbet över...den hade kunnat sluta bättre..


Vart intvingad till läkaren av mina kära medsystrar som med ett smajl gladeligen stack nålarna i mig..Hur gick det då?




Ja tveksamt, men läkaren är inne på njursten WHAT?? räcker det inte med att jag nyss tagit bort min tandsten...stenar hit och stenar dit...har dom kanske vandrat nedåt hahahaha....någon ska ju vara ett medicinskt under...och vem passar inte bättre än jansson=)




Läste mina systrars blogg....hur spännande som helst ju,vi är inte så kass som vi kanske trodde..tvärtom.


Hade världens ideer om vad jag skulle skriva här idag men nu vart det total bloggtorka..kanske behöver gå ett varv i lägenheten ,brukar ju fungera..risken är ju bara att jag råkar greppa disktrasan i farten samtidigt som jag slår igång en maskin tvätt som får gå medans diskmaskinen gör det den ska...är jag inte tillbaks efter det så hamnade jag nog på soffan för att" bara vila mig en liten stund "




Äh kan ju inte vila bort dagarna..skärp mig nu!!! Jag tar och gör nåt vettigare..plockar nog fram HM katalogen och gör mig en önske lista istället..JAJA jag erkänner jag är shopoholic lr hur det nu stavas...men den här gången ska jag BARA titta =)så over and out på en stund...i´ll be back!!!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar