20 jan. 2009

HJÄLP!!! vart tog alla åren vägen....



Det är inte sant..ni anar inte vad som hände igår...för mig som mamma nåt så otroligt stort...vet inte om jag ska gråta eller le stort men jag blev lite rörd av det hela iallafall...Grejen är att min lilla tjej som faktiskt börjar bli stor(har jag missat nåt) hon är ju min lillsnurpa ju...jo hon köpte sin första Bh ...ja jag vet.. känner ni som mig? ett stort VAAAAAAAAAAAAAAA???


Ja nu tappade ni hakan va? Vad tror ni jag gjorde då...hon va så stolt när hon provade den ...fin som bara den..gissa om hon kände sig kaxig..men själv kan jag bara känna..vart tog alla åren vägen.??.vart har jag varit..har inte hunnit med känns det som..och det är ju nu det börjar..Känns spännande men samtidigt lite skrämmande...En dag i taget så ska det nog gå bra...men hur är jag som tonårsförälder mån tro...Tror jag är en toppen sådan :)om man får skryta lite om sig själv *L* .
Näe nu ska jag inte säga för mycket ,men jag kommer hela tiden att försöka se tillbaks på mig själv som ung...va ju världens snällaste tonåring haha!!!



Går det med sån här raketfart så går dom snart i gymnasiet och har planer på att flytta hemifrån..ve och fasa..kan man sakta ner tiden lite i snigelfart..Så här kan det komma att se ut:



Ja nu ska jag försöka lugna ner mig lite och göra lite nytta..ett besök på AF blir det idag...sen åter till vardagstristessen..STORHANDLA..man riktigt hör hur pengarna försvinner..Dä säg ba svisch så är dom slut juh..suck..men å andra sidan så har vi proppat i skåpen sen och hur nice är inte det .
Ha det gott ..Byebye!

2 kommentarer:

  1. Hi hi jag förstod att det var hon som skulle ha den för hon såg så lurig ut*L* Blir hon som dig i tonåren så blir det lungt:) Älskar er Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Hahaha!!!

    Syrran, du är för HÄRLIG!! Vilken panik du har, jag bara sitter och asgarvar, kan knappt skriva....!!

    Det är faktiskt så, att dom BLIR stora.
    Men jag trodde faktiskt oxå att det skulle dröja ett tag till om jag ska vara ärlig.

    Är det en pushup?? Hihi...

    Hälsa stora tjejen och resten av gänget!!
    Och ta några djupa andetag!!

    SvaraRadera