29 jan. 2009

Då är allt som vanligt..smärre katastrof..men vad gör det

Jaha då sitter jag här och undrar...blir det nån "ladda mamma batterierna resa"....Med min vanliga tur så ska allt jävlas runtomkring,och mycket riktigt..
Barnvakten sjuk (pepparpeppar att mammsen blir bättre)Lillbagge på sjukan med kycklingben i halsen ...vad kommer sen då??
Iväg ska jag så är det bara...oftast blir det roligast när allt varit kaos innan..så jag ser ifram emot resan som bara den..hoppas bara min reskompis kan komma loss..

Annars så mår vi bara bra här hemma...barnen spralligare än vanligt men det har ju sin lilla förklaring..återkommer om det vid senare tillfälle..
Jobbet flyter på och mitt hem förfaller hahaha...ja en sak i taget nu..har helt och hållet tappat lusten för att plocka städa dammsuga och torka överallt....tar det SEN .

Så kommer det in nya grannar i helgen..trevligt.
Är en tjej lika gammal som mig med en son som tidigare gått i min sons klass...kul,hoppas min älskling kan knyta ann till honom lite så han inte är så ensam.
Han har verkligen inte någon kompis på fritiden...är det några "barn" i hans ålder som umgås IRL eller ses dom bara över nätet i div spel..???
Kanske är det jag som är gammalmodig?Kanske ser verkligheten ut så här idag?
Iofs så har jag ju den mesta kontakten med bekanta via datan jag med...
En period så satt jag och barnen vid en varsin data i varsit rum och surfade,och ville vi sen varandra nåt så sa vi det via MSN hahaha jisses va nördigt..snacka om att världen är på väg utför..minns att jag skrev "NU ÄR MATEN KLAR KOM OCH ÄT" va det lathet eller dataskada ?? *asg*

Man gnäller på barnen att inte sitta framför datan för mycket..men vad gör jag själv då?Man är inte ett dugg bättre...så jag ska hålla tyst i fortsättningen..blir nog bättre framåt våren .

Nu ska jag göra ett ryck och trycka på startknappen på tvättmaskinen..jisses vilket framsteg hahaha....under tiden den snurrar kan jag ju göra mig klar för ännu en dag på jobbet...

Det kommer mera.......................

Byebye

1 kommentar: