17 jan. 2009

Lek med djävulen om du så vill...men jävlas inte med mig!

Arg som ett bi !!


Fy satan för idioter till pappor som sätter sitt eget framför sina barn...hur fasiken är man funtad om man hela tiden har viktigare saker att göra??

Nu har mitt ex permis igen..för 7:e gången sen i aug..har han någongång under dessa permissioner kommit till sina barn..visst när jag tvingat honom har han väl visat sitt fega tryne en snabbis...men hur tänker man ? Själv längtar jag ihjäl mig efter barnen bara jag är ifrån dom någon dag...

Hur har man sen mage att åka hem till samma stad som sina barn "I smyg" utan att ha en tanke på barnen...Kan inte bara vara en skruv som är lös utan det måste ju f-n eka där uppe...


Nog om honom nu ...känner hur hornen växer bara jag ägnar honom en tanke...


Men han lär nog märka en dag vilket misstag han gjort..det är synd om barnen men det är hans förlust...dom har en mamma som älskar dom och som inte för en sekund skulle försumma dom eller få dom att må dåligt.


Ja det kändes ju bra att få spy lite galla i bloggen med .....

När jag ändå är på G så hittade jag en skylt som skulle sitta perfekt vid infarten till mitt område där jag bodde tidigare...Min flytt va det bästa jag gjort på länge =)


Så här ser den ut !!



Ja jag skulle ju inte direkt rekommendera någon att flytta dit...mer skruvat än där kan det ju inte bli....hahaha !!

Återkommer om en stund...Hejhej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar