29 okt. 2013

Bara för det så kastar jag in en rad =)

Ny vecka ja jag vet att det är tisdag men skitsamma vi är fortfarande i början av den här veckan som också är höstlov för barnen.
Ett lov där inget är planerat pga ekonomin och noll fantasi...frågan är om Adam vill göra annar än att spela sitt gta 5 just nu,han är som fastklistrad vid spelet typ 24/7 ,Nellie skulle säkert vilja hitta på nåt och Victor hakar nog på om det är tillräckligt skoj.

Haft förnedringsmöte med fk förra veckan, fasiken va arg jag blir på kärringen jag har som handläggare hon vrider och vänder på allt år efter år,det sista är nu att jag ska iväg till nyköping 3 dagar på utredning ..fine men efter den kommer jag vägra ett enda möte ..jag orkar inte sitta ständigt ovis om framtiden , aldrig veta hur nästkommande månad ser ut näe fy fan rent ut sagt.

På tal om annat så har jag fått en ny vän på fb , himla skoj och skönt med en vän som förstår och som sitter i liknande sits med liknande besvär,det känns skönt att ventilera lite och kanske kan man hjälpa och stötta varandra hoppas vi kan ses också och toka oss hahaha.

Ligger i sängen nu och vilar ryggen som är helt slut efter en vända in med bussen till centrum,tur jag har möjligheten att ta taxi hem så blir det lite smidigare.

Så nu har jag dämpat blogg ångesten lite och väntar nu närmast in "Fest hos Bagge Wahlgren" på tv..va rädda om varandra .

Puss och kram /lellen

2 kommentarer:

  1. Fin blogg du har stumpan! Är oxå oerhör glad över att ha träffat på dig! Självklart får vi se till att ses oxå! Vi har ju inte jättelångt till varann! Ta hand om dig! Massa varma kramar!

    SvaraRadera
  2. Tack,detsamma om din blogg vännen.sköt om dig nu kram <3

    SvaraRadera