7 okt. 2013

Magen vill inte

Suck nu har magen bråkat i 3 dagar..så trött på att ha dessa kramper och tvingas springa på toa om och om igen..Stress ? Salmonella ? eller är det kanske magkatarren som bråkar,känner inte igen värken men men :/ Det blir nog snart bra bara försöka äta så rätt det bara går,men va isolerad jag känner mig..vill ju in till byn och hämta min leksak..min alldeles egna platta som jag kan sitta och nörda med i brist på annat mellan vardagsstök och som jag kan ha med mig i sängen och kolla lite film på .ja det finns en del man kan ha den till, tror iaf jag kommer bli nöjd .






Kollade på några bilder en på lillsis och en på mig....tycker faktiskt att man här ser en viss likhet systrar emellan ..håller ni inte med  :) ??

Nu kurera magen ,ha det gott Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar