6 apr. 2011

Men åhhhh :/

La mig skapligt igår för att vakna pigg och utvilad...men vad händer...jo jag klev upp som vanligt med barnen rätt pigg faktiskt trots en natt som va sådär...Lilleman åkte med M till skolan..plötsligt ringer M till mig och berättar att lilleman har sovmorgon...HUR  kunde jag missa det ?? fy ångesten bara hoppade på mig :/ bara A inte är skitsur nu ..Men jag är ju bara människa..uppenbarligen hade mitt hjärta också glömt bort det hmmm så det kan bli ,sorry lilleman <3

Funderar på vad jag ska hitta på idag...NU massa kaffe !!!

( kan inte låta bli att vara nervös för hur det kommer gå för sis i morgon..hoppas hoppas..du är värd all medvind i livet nu sis älskar dig <3 )

längtar till den dagen vi hittar tbx till varandra...älskar min familj <3

2 kommentarer:

  1. Nu fick du mig i tårar ditt päkon!!! hihi...=) Tack för att du håller tummarna för mig....du vet hur mycket det här skulle betyda för mig, eller hur?!

    Jag tycker nog att vi har kommit en liten bit på väg tbx till varandra...Att vi kan skriva till varandra gör det lättare och du är bättre på att uttrycka dig i skrift än du själv tror!! JAG har iaf lättare att skriva, det liksom bara flyter ur mig!
    Vi fortsätter att arbeta mot vårt mål att hitta tbx!!
    Jag älskar också min familj och du ingår ju i den, så sis, jag älskar dig också!!!

    Ha en bra dag!! <3<3<3

    SvaraRadera
  2. Tack själv...din kommentar fick ju mig att börja lipa hahaha.Ja jag vet hur oerhört mycket det här betyder för dig så jag önskar så att det kommer gå bra.
    Love u 2 kramelikram <3 <3 //Lellen

    SvaraRadera