14 apr. 2011

Utvilad

Äntligen torsdag redan..härligt snart helg igen :) Får se om Jörgen kommer och är med barnen isf ska jag nog ägna all min tid till att mysa med underbaraste Thess <3

Känner mig lite nervös idag..håller tummarna att allt går bra för dig..ja du vet vem du är..vore väl f*n om det ska skita sig...jaja väntar med spänning på att du hör av dig och berättar.

En glädjande sak är ju att min tvättmaskin fick för sig att börja fungera igen JIPPI så underbart...tänk va lite som behövs för att göra min dag ;) 
Funderar på en promenad snart...måste ju börja röra på döfläsket...men hallå säger några av er..men det är sant..har lagt på mig lite så jag känner mig inte bekväm..så äta som vanligt men röra lite mer på mig ska jag försöka göra hädanefter...min älskade sis är ju hur duktig som helst på att promenera aslångt..fan va duktigt av henne..avundas din envishet och energi sis <3 ..DELA med dig please hahaha .

Kan ifs bero på att jag ätit lite fööör gott sista tiden..men tack vännen gårdagens middag satt fint ..hoppas kaffet smakade :)
Så ....nu har jag kladdat ner några rader meningslöst pladder..håll till godo..
Ha en underbar dag och håll tummarna att solen kikar fram.

Lot´s of love <3 <3 

Lite skön musik på morgonen så man blir på bra humör :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar