5 apr. 2011

Tandläkarskräck

Ja lite då..tycker det är väldans obehagligt alltså..inte smärtsamt kanske men såå jobbigt när dom ska hålla på i munnen och den förbannade bedövningen mår jag så dåligt av..
Tack M för att du tog Adam till skolan..du är en klippa..sov ju så dåligt inatt pga värken så jag vaknade lite sent så lilleman hade aldrig hunnit med den tidiga bussen...då är det härligt med vänner som ställer upp..=)


Undra om jag kan be om en ny röntgen på ryggen ?? Alltså så illa som den är nu efter vaktens övervåld har den ALDRIG  varit tidigare..nått måste ha hänt :( Blir så arg och ledsen när jag ser honom och för vad han gjort...önskar ibland att han fick känna på samma smärta så han slutar gå runt med sitt fula flin...jaja en dag kanske han kan  förstå stackars lilla misslyckade "polis"


Tänk på mig idag när jag ligger hos tandis och mår skunk..jag återkommer till bloggen när jag blivit människa igen och den förbaskade bedövningen släppt...den kommer jag nog sova bort.


Ska försöka fokusera tankarna på sis idag och hålla en tumme för att det ska gå BRA ,lika så tänka på mami som ska in till sjukan....och inte minst hålla extra hårt för storasyster att hon får ett glatt  besked den 7:e jag HOPPAS så att du får det besked du vill ha ,du är värd det bästa <3


Ha nu en underbar dag för det ska jag ha när jag äntligen är klar med min trasiga tand ;)


AJLAVJO <3 <3 <3

1 kommentar:

  1. Usch ja, tandis är väl ingen favorit!!! Och bedövning...snacka om att man nästan dreglar efteråt när man inte har nån styrsel kvar i ansiktet!! Det är väl klart att dom gör en ny röntgen på ryggen om du säger hur mycket värre smärtan blivit!!! Det är bara att kräva! Är vakten den där lilla indiern eller var han kommer ifrån?? Det är iaf nån som brukar spatsera runt där och se dryg ut.....
    Jag håller också tummarna för Emmis och TACK för dina tankar till mig att jag ska få ett GLATT besked, jag skulle bli så lättad om jag får detta!! När får DU nåt besked då??
    Vila nu så att du blir pigger...

    Kramiz // Lallis <3<3<3

    SvaraRadera