12 apr. 2011

Sol

Tänk va lite sol kan göra med humöret :) Igår tog jag en promenix upp till min kära vän Veronica och fikade lite på hennes jobb...känner mig rätt hemma i det fikarummet haha och alltid lika mysigt att träffa gumsegumman, vidare därifrån så gick jag mot moder och tog en rök ,för att sen fortsätta ner mot stan där det kryllade av folk..ALLA verkade vara ute...solen lockar ut oss och det gillar jag..hatar vintern för då försvinner alla känns det som :/ 
Älskade Putte kom förbi så vi fick oss många glada skratt åt dom i BB huset som bjöd på sig själva hahahaha...gräsligt en del av dom sjöng alltså ...Tack för hjälpen söta du på affären <3

 Nu går vi mot varmare tider så nu är det bara att se fram emot att hänga på nåt mysigt café eller en kväll i hamnen med nåt gott att dricka :P

Lagade en kalasgod middag som pricken över i:t så jag bjöd hem min älskade Thess på lite mat så jag vet att det inte bara blir kalaspuffar för henne ;) ( va jag elak nu gumman ?? hehe )
Vi avslutade kvällen med att baka chokladbollar som Adam skulle ha med sig idag på utflykten till Tom Tits .

Men en sak stör mig nåt så grönjävligt...FAN säger jag bara...min tvättmaskin har gått sönder :( det gör ju inte direkt livet enklare...med min värk så känns det fruktanvärt att behöva hålla på att släpa tvätt och tillbringa timmar i tvättstugan när jag vanligtvis tvättar  en maskin om dagen här hemma...Jaja alltid ska det dyka upp nåt som stör..

Känner mig fortfarande lite låg och drar mig gärna undan...men det vänder väl snart antar jag.
Hoppas så innerligt att Jörgen är med barnen i helgen för då ska jag mysa med min älskade vän och kanske sova kvar t om :)

Ha en underbar solig dag..nu dax att göra lite nytta senare ska jag fika med Putte

Kramelikram <3 <3

Ska tänka extra mycket på mosters lilla som opererar sig idag..<3 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar