18 apr. 2011

Städa ??

Tittar mig runt om i  lägenheten..jisses det skulle behövas en ordentlig omgång städning...hmm skjuter upp det hela tiden för kroppen säger ifrån :/ Får lägga ut en förfrågan på FB om någon känner sig lite sugen på att greppa sugstina och dammvippan och gå ett varv ;)...annars är det bara att gilla läget och ta det när jag känner mig lite bättre.


Blev bjuden på lite lunch idag av min ex-man :) fan va skumt det låter haha gammalt om inte annat ..
Men klappar mig själv på axeln för även idag va jag duktig och klev utanför dörren för en promenix redan 08.15.En liten promenad är ju bättre än ingen alls :P


Snart påsk och Elias födelsedag...ska spåna lite på vad lilleman kan tänkas vilja ha ;) Och spåna lite på vad vi ska bjussa Jörgen på när han fyller,han fyller ju 40 år...gud va åren går :)


Love my familia <3


Avslutar med lite musik för dagen ..ha det gott !!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar