8 apr. 2011

Fredag hela dagen..

Så va det fredag..brukar längta till fredagar men jag vet inte om det va den känsloladdade natten som ställde till det =(


Nellies ena marsvin dog inatt och vi satt med den ända in i slutet..lilla snuttis..barnen vart förkrossade så det va så sorgligt.


Har inga planer alls för hela helgen...hittar inte orken,lusten att göra nått heller...vill nog helst bara gå över till mami och ta ett glas vin och slöa lite..så skönt att ha mami nära <3
Vore så skönt om jag kunde sova kvar..nerbäddad i soffan och bara mysa.


Kanske nästa helg om barnen är med sin pappa =)


Nu ska jag fundera vad vi ska äta för gott idag..hmm vad är jag sugen på mån tro ?? Barnen vill väl ha pizza...jo det skulle väl funka ;)


Hasta la vista <3 <3


Skaka lite rumpa till den här för det ska jag göra ;)(efter ett glas eller 2 )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar