3 apr. 2011

För jag har bara regn hos mig...

Åhh jag måste ha retat gudarna...ja så känns det nästan idag..för jag har fan i mig inte beställt regn.

Ge mig SOL nu..orkar inte med grått och trist väder.
Ressugen som bara den är jag också..funderar på att önska mig ett kuvert från alla som tänk fira mig med ett bidrag till en sista minuten resa i 40-års present..känner hur kroppen och psyket skriker efter sinnesro..bara få vara ,slippa alla måsten och bara fokusera på mig själv..det har varit så mycket sista året med myndigheter och sorg,så 1 veckas bara tänka på mig själv står högst upp på önskelistan...kan ju bli några kronor om alla lägger några spänn var..och en sista minuten går ju att få rätt billigt..

Satt med en vän igår och kollade flyg till London lr Paris..bara åka över och bo en natt på hotell och kolla lite affärer och annat sevärt..inte så dyrt med norwegian...NICE!!

Helgen förresten har varit så lugn och skön..härlig känsla att kunna komma och gå och veta att barnen hade nån hos sig så dom kunde släppa mig för en stund..det gick så bra med deras pappa,absolut inget denna gång att irritera sig på..barnen va nöjda och glada,bara hålla tummarna att det går lika smidigt nästa gång han ska vara med dom :)

Nu fundera på dagens middag och ladda upp för en kväll i soffan framför BB med barnen och Även M skulle kika förbi :)

Ha en underbart skön söndag ...kramen ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar