10 okt. 2013

Glögg jul och höstmarknad

Tiden rusar iväg nu marknad i helgen sen snart jul..Funderar på en jul med barnen i pappas nya hus i Viskafors tror det skulle vara mysigt ..ja varför inte liksom passa på att besöka lillebror med fru och även en vän ..blir att fundera och boka tåget snart isf :)
Glögg ..Ska nog testa årets Blossa återkommer med ett utlåtande hehe.
Om min kbt då...går kanon ,vi ses på psykmot varje vecka nästa vecka ses vi på onsdag tills dess har jag hemläxa ska försöka vara duktig och göra den ..hon är så bra och det kommer bli tufft men känns bra.
Har känt mig piggare senaste dagarna lagat massa god mat lämnat hemmet mer än vanligt ...nice.Va med J i etuna igår ,när vi va tbx i byn bjussa han är brunch sen va Linus snäll och körde hem mig :) .Nu åter till min nya leksak och soffhäng nattinatt kram /Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar