13 okt. 2013

Helg och söndagspromenad

Ojoj va den här helgen gick fort .swish så va det söndag .Marknaden va inget att ha som vanligt men ändå går man dit ja nu va det himla fint promenadväder så jag ,barnen & deras far gick in och passade på att säga hej och kramas lite med mami och storebrorsan en stund också.Jag köpte en ny handväska that's it .Det fick bli onlinepizza när vi kom hem då latmasken hade sitt grepp om mig ,J va ju hem och hämtade Adams nya rallystol så nu sitter han fin fint när han spelar gta 5 :)

Söndag är ju städdag här hemma men Victor och jag gick en promenad runt i omgivningarna tex gamla vatten tornet och runt hela Asken ,Montessori dvs sundbyområdet..otroligt skönt och vackert..vill fota så mycket fint jag ser och då jag inte äger nån värsting kamera får mobilen duga den har ju iaf 12 megpixl så helt ok.

Efter promenaden bjöd Connys nya kärlek på himla god svampsoppa yummi ,den satt fint..himla rar och rolig tjej, även Connys fd va där en stund så han stackarn kände sig nog lagom kaxig med 2 ex och nya tjejen under samma tak ...ja själv hade jag ju haft barnens far här hela helgen haha ja invecklat för vissa men men :D
Bjuder på några bilder från helgen som varit..tjingeling !!
//Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar