25 jan. 2009

Bowling,kortspel och Yatzy

Hela helgen har vi spelat div spel....urmysigt att sitta med barnen och ha roligt...men hur kul är det när jag HELA tiden förlorar..Loser skriker barnen med förtjusning...
Äh jag låter er ju vinna kläcker jag snabbt ur mig..annars blir ni så ledsna hahaha ...

Tror ni dom köpte det...?? MAMMA du är såå dålig förlorare...JAG? skulle jag vara dålig förlorare.....HALLÅ jag håller inte på med sånt..men det kändes surt att aldrig få vinna
Inte ens den glädjen kan man få i livet :)

Jobb i morgon då...ska jag orka med det? Njurarna känns inte tipptopp men jag skäms så över att vara hemma...jag vill verkligen visa framfötterna ju...visa att jag trots min ständiga värk som är en kamp från morgon till kväll ändå klarar av det...Men gör jag verkligen det ?
Är det här rätt för mig...2 timmar/dag..helt klart ingenting..men när det inte finns arbetsuppgifter ens för dom få timmarna så vette fasiken om jag inte ska se mig om efter nytt ställe..

Nåt som får mig att känna mig behövd..som ger mig lite mer än bara tid att dra fötterna bakom mig...visst att dom är glada åt det jag gör men räcker det ??
Ja vi får se hur det slutar..vill iallafall bara säga att jag och barnen haft en mysig helg med många glada skratt..dom är så underbara mina små hjärtan..Mamma älskar er över allt ...Sen fick jag njuta av min kära lillebrors sällskap också ..världens goaste bror.. Hade jag bara plats så självklart skulle du få komma och bo hos systra din...men du vet ju hur vi har det...
Men du är alltid välkommen dag som natt...syrran finns här för dig ska du veta Kram till dig!!

Sov nu sött alla Kramelikram för idag!!

1 kommentar:

  1. Men syster!!

    Inte ska du känna skam om du inte fixar att gå till jobbet nån dag eller flera.....
    Ta det lugnt hemma, ha lite egen tid, som vi kallar det här på hemmet.
    Ja, du, kanske att jag och lillebror blir sambos??!!
    Skulle kännas bra faktiskt...både för honom och mig, tror jag!
    Ha det gott!
    Systra di

    SvaraRadera