16 jan. 2009

Musarm&Träsmak när smaken är som baken.....

Just.. vi snackar musarm och träsmak i röven ...DETTA är just vad som drabbar mig framöver om jag inte drar ner på datatiden...Har av någon skum anledning fastnat vid facebook....ja men ärligt hur kul är det egentligen? ÄNDÅ så loggar jag säkert in minst 5 ggr om dagen för att bara KOLLA...snacka om tråkigt liv hahaha :)


Just i detta ögonblick så börjar jag känna av träsmaken ...rumpknotorna tar stryk helt enkelt..ska man kanske införskaffa ett par trosor med silikoninlägg vid skinkorna för att stå ut...

Näe jag tar en paus och kastar på mig kläder och sen våldgästar jag grannen en stund...hon ska ju inte tro hon får sova om inte jag kan det ..Skriver jag inte mer under dagen så beror det antagligen på bloggtorka,att jag frusit ihjäl på väg till soprummet eller att jag inte lyckats knuffa bort min äldsta son från datan....


Hörs då ciao!!



Till er alla som inte får nog av att prata i mobilen(hahahaha)

varsågoda!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar