17 jan. 2009

Livets ljusa stunder !!

Måste ju bara tillägga hur mycket jag längtar tills jag och min kära vän (ja Marre det är du )ska på kryssning...Vi hade det så himla kul på förra resan men den här kommer slå rekord..
Ska bara ringa systra mi och höra om hon vill med...där har vi en äkta partypingla..så rolig att parta med..hon är så sprudlande glad hela tiden och det är precis vad vi behöver...så HÄNG MED NU E !!!!!

Den här våren och sommaren kommer bli så bra alltså...ska försöka umgås mer med mina underbara vänner..ja ni vet vilka ni är..vi har inte setts mycket men nu ska vi ta igen förlorad tid :)Göra stan osäker hahaha...Vi är ju lite småcrazy hela högen så det kan ju sluta hur kul som helst ..

Nu känns allt genast mycket bättre..förra inlägget va ju så surt men ORKAR inte lägga massa energi på ett rikspucko..njuter istället av det jag har ..äkta vänner och underbar familj och mina barn som är guld värda Älskar er såååååå!!!

Bye bye!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar