18 jan. 2009

Virrigt värre




Herregud va jag kände mig skum när jag klev upp ....kunde nästan tro jag va bakis men näe näe...måste vara biverkningarna från gårdagen som va ett enda KAOS....


Först va jag så arg på barnens far så jag hade kunnat explodera....men när jag pratat med alla nära och kära eller snarare skrikit ut min ilska så kändes det så mycket bättre..


M kom över kl 23.00.... jisses M när va vi vakna så sent sist ?? Vi satt och spånade på facebook och fick oss plötsligt en hysterisk skratt attack..varför kan jag inte gå in på men ni vet när man skrattar sådär så tårarna sprutar och man nästan rullar runt på golvet och kvider hahahahaha...ni skulle ha sett barnen..dom trodde inte vi va kloka..M:s dotter vart helt förvirrad och sa: nu får du sluta skratta mamma...men hur lätt är det när skrattet bara blir värre och värre....


Jag tror det va bra att mina barn fick se mig skratta så här efter den här dagen av ilska...nästan så man såg hur dom slappnade av ...klart dom haft en jobbig dag pga allt tjafs mellan mig och deras pappa , men jag fick dom nog att släppa jobbiga tankar med mitt urfula garv *S*





Får fortsätta skriva i em ..nu är det städdag här hemma..så dax att greppa sugstina och trasan och göra lite nytta...

Ha det gott så länge bye bye!!!

1 kommentar:

  1. Skönt att höra att du fick dig ett asgarv igår till slut!!!!!!

    Man måste få kvida ibland....
    Förresten, jag ÄLSKAR Hälge!!

    Kramiz

    SvaraRadera