18 jan. 2009

Don´t mess with mama

Ja då va tbx....frågan är om jag kommer piggna på mig överhuvudtaget idag...såå seg.

Sen va barnen precis så där som jag bara känner att jag inte orkade med på fm..kanske va det jag som uppfattade dom smått jobbiga ...Får nästan lite ångest när jag tjatar på dom ..men ibland så känns det som om dom jävlas om allt och inget bara för att...


(i sista rutan står det " ingen aning..lyssnade inte du heller ")


Hahaha dom är ju så störtsköna Kalle & Hobbe !!


Men men , nu känner jag att bloggen börjar tappa stinget lite..har inte haft nån större inspiration sen gårdagen ,men det har ju sin lilla förklaring...blir nog snart bättre.


Va förresten ut till mitt ex:s garage idag,behövde få en underskrift av honom...tror han vart lite paff igår när jag gjorde klart för honom att det inte va någon idé att han jävlas med mig i fortsättningen...han ska inte tro att jag tar hans skit...
Så för att inte trötta ut någon eller göra någon deprimerad av mitt pladder så slutar jag här för idag...
Over and out som en vän alltid sa!!
* Kramelikram *

1 kommentar:

  1. SYSTRA MI!!

    Bra jobbat med exet!! Han ska bara ha skit!
    Jag håller på dig i alla väder, det vet du....
    Älskar dig & barnen!

    Själv har jag ingen bra dag.....
    Lallis

    SvaraRadera