29 apr. 2013

666 the number of the beast

Hell Yeah i Juli smäller det ...då ska JAG & Tom till Friends Arena och se Iron Maiden :D om nu tjejej håller sitt löfte och håller biljetterna åt oss till nästa månad ...shit va kul,vilken upplevelse och bara det att jag som Helene ska iväg på nåt skoj och barnen ska inte med den här gången..elakt sagt kanske men är mer än någonsin i behov av lite egentid ...älskar mina barn det vet dom och dom missunnar mig inte..men självklart vill Adam som nu är den enda som inte varit på konsert hitta på nåt i sommar,så vi ska leta efter nåt han gillar ;) helst vill han på Peace and Love i Gävle ..vi får se !


Nu trött efter en tidig morgon ..va ut med Conny och barnen och fiskade,victor valde att ta sovmorgon..smart kille :) ingen fisk blev det men en mysig stund och Nellie som provade köra bil va lagom stolt ..duktig tjej ^^,vi smet över till Hanna och Conny på lite kaffe och  cheesecake plus några avsnitt av SoA innan det va dags att hem och sussa..ny vecka med fullt på schemat tror jag hahahaha underbart så godnatt nu och nu hoppas vi verkligen värmen kommer ordentligt .


Kram kram.

//Lellen


GRATTIS ÄLSKADE PETTER..SAKNAR DIG SÅ SJUKT MYCKET..LOVE U
 R.I.P 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar