10 juni 2013

Fattar ingenting..

Vem är du ? varför blir jag så här...skrattsjukan hela helgen pga dig ifs det är väl bra att jag skrattar hade ju varit trist om jag gick runt och bölade ..men folk omkring mig måste ju undra om jag brunnit helt hahaha...dina mess har varit helgens höjdpunkter...hann det ens gå 5 min mellan alla meddelanden...du glömde ju tom att äta...jag va nog inte bättre för jag bara virrat runt med mobilen i handen 24/7 ..en kul och lyckad helg med andra ord :) tack för alla fina ord och för att du får mig att må bra..du är bäst !!!

Hade en mysdag med lillbrorsan i lördags då promenerade vi in till stan och fikade och åt glass och fick en lugn stund bara vi ,det gör vi om ;) Önskar mera kvalitetstid med alla i min familj barnen,syskonen ,mami ..ja sommaren är ju inte slut så det får bli att styra upp nåt framöver.

Den här veckan är det fullt ös medvetslös...möten arbetsträning och .............. det sista får mig att vilja spy hahaha men det blir nog bra....håll tummarna även om ni inte fattar ett dyft ok !


Nu försöka äta nåt..aptiten är ju sådär..försökte mig på en macka på stan men det gick inte ..va bara att ge upp ..ops så det kan bli.


bye bye

Kram //Lellen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar