30 aug. 2010

Redan tillbaka

Då ger jag mig på det igen......jasså det trodde ni på fullaste allvar...nä nä nog för att jag har överträffat mig själv sista tiden men att blogga flera ggr på samma dag är väl att ta i ??

Ja men vad är det jag håller på med just nu då om inte skriver här...precis ..fy skäms på mig skyller på att jag är så sjukt rastlös..och jag tänker inte BAKA idag igen haha ,insåg när jag låg på sängen med böjda ben att mina älskade jeansleggings stasade så att jag nästan fick blodstopp i benen ,vilket måste innebära att dom jädrans bakverken och smeten lagt sig i låren och vaderna...SCHNYGGT knappast haha

Volangen runt midjan då...samma där..nu fyller Nellie på söndag då ska det svullas men sen får banne mig barnen äta upp gosakerna själv.lr så bjuder jag hem mina nära och kära så dom sväller lite inför vintern...vad gör man inte för sina vänner...vill ju inte att ni ska frysa ihjäl =)

Och vad nu göra...fortsätta "umgås" med Thess via fb och garva läppen av oss på varsit håll och sen ut och ta en cigg kanske ....men hur kul är det att röka själv...kör en "ring så röker vi" ..ringer Thess och umgås lite med henne via luren med..kanske får jag röksällskap då =)

På återseende mina vänner & familj
  love ya !!! <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar