31 aug. 2010

Velar fram & tillbaka

Orkar jag blogga idag ??? Trött orkeslös och allmänt uttråkad...lika bra att inse och minnas att det finns ju dagar som dessa...nu va det ju ett tag sen jag kände mig så här...men annars är allt bara fint =)

Har Victor liggandes sjuk hemma..jädrans skitbaciller...alla verkar sjuka nu...men jag bara måste VÄGRA.

Nästa tisdag den 7 sept så ska ju jag ,Victor ,Putte & Mattias på "Prince of Darkness" OZZY!!!!!!!!!
Ska bli så himla skoj..det är Victors första konsert..stort ju =) Vi har turen att få skjuts hem så vi slipper virra runt i huvudstan och få panik....
Fasar ju för dit resan redan hahaha hatar verkligen tunnelbanor och tågresor...värsta lantisen ju...men det funkar alltid om man lägger till en riktig ful dialekt typ "smala sussie "lr nåt och förklarar att sånt här håller vi inte på med i Wärmland =) så bara förklara hur fasiken det funkar liksom hahaha...sen bjuder man på ett leende..funkar ALLTID ;) Blondie har sina knep...

Har haft Veronica här på kaffe idag och även byggt på volangen runt midjan med Adams utsökta äppelkaka :P det va det värt...så mysigt att bara sitta och prata lite strunt och ventilera lite tankar.
Pallrade mig även ner en snabbis på banken..undrar ju verkligen vart mina kronor tagit vägen den här månaden....fick en smärre chock..ja bara liksom va ?? ehhh? hmmm ? wtf är mina pengar.....den där förbannade shoppoholicen (jag själv alltså )har sett till att det sinat bra....men det va det säkerligen värt =) Tur jag planerar mina matinköp nu för tiden ..kanske klarar vi oss trots allt.

Hade en massa bra saker jag tänkt blogga om som jag nämnde för Thess igår men dom är som bortblåsta..f*n redan dement...stoooooor suck !!!
Blir väl att ringa upp henne och bli påmind så kanske jag med raketfart återvänder hit och fyller på lite...=)

Nu återstår bara att kasta ihop lite middag till mig och barnen...

Thess nu vill jag inte höra att du levt på kalaspuffar idag ;)

På återseende <3<3<3<3

1 kommentar:

  1. Jag har inte levt på kalaspuffar idag =) Blev ju påtvingad middag så jag inte svälter!!! Tack vännen <3 Jag tycker dock att du borde prova äta lunch om dagarna så att inte du inte svälter =)

    SvaraRadera