1 sep. 2010

John Blund

Vaknade alldeles yr i bollen..som om jag åkt karusell halva natten...om så ändå vore...pallrade mig upp med barnen och fick i mig mitt morgonkaffe iallafall..

Sen som ett brev på posten så kom han...den där john blund ni vet ..oinbjuden och helt fel tidpunkt... och vad händer....jag va bara tvungen att lägga mig igen och somnade på 2 röda..
Jag försökte öppna mina ögon men dom vägrade...till slut va det bara att ställa sig upp helt vimsig för att inte sova bort hela dagen .


Gav mig på ett försök med en ny hemsida..funderar på om jag ska skriva om mig själv och mitt liv...ett försök till att skriva "boken om mitt liv" fast då inte sen barnsben utan sen 1994 då jag träffade barnens far och min resa fram tills nu...insåg rätt snart att det skulle kunna komma att bli en novell på flera hundra sidor om jag ska gå in på allt som hänt så jag kommer nog bara plocka ut vissa delar ..Det blir en sorts terapi och ventil för mig..känns som en utmaning..jag kommer ge den tiden den behöver och skriva när lusten kommer ..för stressar jag mig så vet jag att då låser det sig direkt..

Nu sitter jag här lika trött som i morse och bara längtar tills jag får krypa ner i soffan med barnen innan det är dax att sova igen..muntert va ?? men tror man måste tillåta sig själv att bara va ibland och skippa alla måsten =) Jag har ju varit så duktig så det finns egentligen inte så många måsten just nu..ska till att laga lite middag som Adam bestämt sen bara softa.

Längtar tills nästa tisdag när det blir Ozzy på globen..riktigt super kul ska det bli...se den gamle stofilen köra sitt race ;)
Han är ju så störtskön .....!!

Suck nu kom torkan igen...tänk att jag har så många idéer om vad jag ska skriva men sen när jag väl sitter här är det som om hjärnkontoret rensas...TOMT...empty..bara sådär =/

Lika bra att avrunda tills jag har nåt vettigt att skriva om..men nu har jag iallafall gjort det igen...bloggat 3 dan i rad...det ni...plötsligt händer det !!!

Kärlek till er alla <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar