2 sep. 2010

VAKEN !!!!

Godmorgon godmorgon hör fåglar sjunga glatt...haha eller nåt! Vaknade iallafall och kände mig glad..har tänkte mycket på det min kära vän Thess sa igår och jag är verkligen tacksam....hon och Veronica är mina allra bästa..vänner som dom är det nog inte många som har..dom har allt en vän ska ha och är och förblir värdefulla människor i mitt liv.

Hade jag möjligheten så skulle jag kidnappa dom och bjussa på en resa till värmen där vi kunde toka oss och skratta och gråta tillsammans..för det är sånt vänner gör...vi kan fälla tårar vi kan skratta hysteriskt och det kan gå långa stunder då vi inte hörs av ,men vi vet att vi har varandra ändå.

Sen att jag lidit dom stunderna då vi inte hörts på länge...då har jag verkligen känt mig som den ensammaste människan...som om jag satt i en bubbla och skrek ut min längtan efter dom men att ingen kunde höra mig...det va då, då när livet va som jobbigast ..när man inte ens orkade lyfta luren och be om hjälp ..utan tjurskalligt skulle klara sig själv eller bara inte ville visa hur svag man faktiskt är mellan varven...
MEN nu har jag bestämt mig för att det aldrig mer ska gå långt mellan samtalen,besöken ,tokigheterna...för vi gör varandra gott. <3

Så nu Thess min vän tycker jag att du ger dig på en utmaning..jag stöttar dig till 100%  :) kan jag så kan du för du är så klok och envis  ;)

Och Veronica jag längtar tills vi tar den där stunden tillsammans och dricker lite vin och bara ÄR som vi pratat om så länge...snart är det istid och mindre skoj att sitta i en snödriva på ångbåtsbryggan med dunken ..så nu ska vi banne mig boka ett datum =)

Avslutar här för dagen och fortsätter att fundera på vad jag ska skriva om härnäst på min andra blogg/hemsida

Ha nu en underbar dag alla nära och kära ..njut av varje andetag <3<3<3

1 kommentar:

  1. Du vet redan hur rörd jag är av dina vackra ord... Kan inte med ord beskriva hur bra allt känns just nu! Tveka aldrig om att be mig om hjälp... Jag ställer upp på det mesta =) Kram och god natt

    SvaraRadera