3 sep. 2010

Datanörd...yeah that´s me

Ja datanörd är precis vad jag känner mig som..särskilt idag..
Har inte gjort mycket..setat vid datan och pratat om allt mellan himmel och jord men en kille som jag har och har haft på msn sen -04..

Grejen är den att vi aldrig har träffats men fortsatt prata under alla dessa år..den mannen har följt mig och mitt liv genom glädje och kaos,han har alltid funnits där.
Ju mer vi pratar så växer han i mina ögon..han känns så otroligt ärlig och öppen..vi kan prata om allt...precis allt..finns nog inget jag inte vågar och kan skriva till honom ..Erik heter han.

Det har gått perioder då vi inte skrivit mer än typ hej hur mår du till varandra men nu har vi tagit upp kontakten igen och det känns så bra..tror han känner samma sak..för det känns så äkta när han säger att han tycker om att skriva med mig och att han känner som jag att han kan prata om allt..inget känns konstigt..

Ja varför har vi aldrig träffats..den frågan ställer vi oss nog båda två..ja det har liksom aldrig blivit av..

Men tänk..tänk om vi skulle träffas och det vart sådär pinsamt tyst..hahaha kan nästan se det framför mig..att vi båda sitter med tunghäfta och inte får fram ett ljud...ojoj va pinsamt hahaha

Den dagen den........ Ja det återstår att se...!

Ja vad har jag gjort resten av dagen..jo jag har skrivit ett till avsnitt om en del av mitt liv på min hemsida...passar på när det känns rätt får då bara rinner det ur mig utan att jag behöver tänka alls...

Det underbara är att dom få som läst har gett mig så fina komplimanger om det jag skrivit...
har nästan fått några att gråta en skvätt...då har jag lyckats..för det är ju känslan jag vill få fram..

Satt själv och stortjöt när jag läste igenom vad jag skrivit..som om jag inte hängde med själv under tiden jag skrev...skumt men så kändes det..
så när jag läste  det kom alla känslorna tillbaks..

Tänker avsluta här för idag och fortsätta vara stolt över det jag har presterat under dagen..nu återstår bara att förbereda Nellie kalas...så i morgon blir det baka av :P

Va rädda om varandra och visa varandra kärlek..livet är bra skört <3<3<3

1 kommentar: