1 feb. 2011

Nått att göra..

Morrn då =)


Vaknade rätt utvilad så det va inga svårigheter alls att gå upp idag...gick smidigt med barnen med..skönt !
Träffade min vän på morgonen och där va det fullt ös på lilleman...söt han är..vilken energi ,smitta av dig lite gullunge !


Ska ringa några samtal idag för nu vill jag verkligen ha nått att göra om dagarna..håll tummarna att det finns nått som passar lilla mig ;)
För övrigt går hjärnan på högvarv nu...tänker så på alla sjuka inkompetenta föräldrar som har mage att behandla sina barn som skit...finns lika många mammor som pappor som beter sig som om dom vore 14 igen... jag har alltid funnits och finns för mina barn..dom kommer alltid först och hur tufft det än må vara så fixar jag det alltid...När barnen blir större så vet dom vem som faktiskt alltid fanns för dom vem som stöttade,tröstade och gav dom en massa kärlek..


Nej nu är det banne mig dax att greppa luren och ringa...bokar nog in en massage också hos min  massör...tack Stefan för att du håller min rygg i ett hyfsat skick :)


Kramar / Lellen ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar