31 jan. 2011

Helgen som varit

Helgen har varit kanon =) hade Lovisa och Elias sovandes här fredag till lördag och jisses så söta dom är...väldans snälla och enkla att vara med....
Plötsligt kände jag mig så levande igen...dagen gick så fort och stämningen här hemma va på topp.
Lördagen va min dag att slappa,få lite egentid ..så älskade Emmis satt hos mina barn så jag kunde gå hemifrån en stund...
Hade kunnat hitta på egentligen vad som helst..men jag kände mig fortfarande svag efter förkylningen som jag dragits med en längre tid,så jag hade det lugnt och skönt när jag bara slappade i vännens soffa framför dumburken..skönast va väl det..har ingen lust att gå ut på krogen tex..vill bara va och just nu ,har så fina vänner runt mig så vad mer kan jag behöva =)

Söndagen kändes rätt ok....annars brukar den klassiska söndagsångesten komma men den här söndagen åkte vi ut till min vän i Zvampen ;) kikade förbi hos systra mi först med lite vitaminer så hon snart skulle bli frisk...förstår om hon inte hade ork att ta sig in till stan när hon va hängig ..så jag ville ju hjälpa lite iallafall...hoppas du mår bättre nu sis ♥ 

Kaffe drack jag en del...:P fick ju prova flera smaker av M:s goda kaffe sorter...riktigt smarrigt...och inte nog med det så fick jag ett spa-kit av honom...doftade ljuvligt så nu ska här badas med flytljus,badbomber och masseras som aldrig förr haha..(suckar och suktar efter filtarna han har...VILL ha,ska nog försöka sno med mig en hem nästa gång...tror ni han lär märka nåt haha...för er som undrar så är det jätte stora sköna filtar med playboy kaniner )
 

Söndagens höjdpunkt annars va när  jag och M  åkte ut till coop och handlade och jag passade på att köpa med mig dom underbara "bananerna" hem....ojoj sen svullades det som aldrig förr...M skrattade lite när han kom förbi senare på kvällen och jag suktade efter flera..... Yummi !!!

Idag är det måndag och min kära kusin har börjat sin flytt tbx till strängnäs ..välkommen tillbaks ♥

Och jag längtar såååå till min underbara vän flyttar ner på stan...nu är det nära SAKNAR DIG ♥ jag kommer och sover hos dig bara så du vet...va mysigt vi ska ha ♥

Over and out för en stund ....love ya !!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar