5 jan. 2011

Zzzzover inte än

Försöker att inte fundera så mycket...lägga alla tankar åt sidan..det är mest en jädrans röra i hjärnkontoret...vet inte varför faktiskt....


en sak jag inte bara kan släppa är...knölen :( gå och undersök den säger väl ni...men ni anar inte hur man vill dra på det samtidigt som man inte vill...rädslan för att få ett hemskt besked..jag målar ju oftast fan på väggen...men ska mig mod till det.


Ska bli skönt att träffa min underbara läkare den här månaden...men tänk att en knöl kan få en att fundera på allt mellan himmel och jord...och som ett brev på posten kommer dödsångesten...trött jag blir på mig själv...


Försöker sova nu....fick höra av mig till min underbara vän ifall jag behövde någon att prata med...han e så rar..Tack för att du finns i mitt liv H...du och mina andra älskade vänner är guld värda.(självklart min familj också ) <3


Känns så bra att vi har varandra att ventilera med...det är äkta vänskap..Kram till er <3<3

1 kommentar:

  1. Älskade sis!!!!

    Är det en knöl i bröstet? Den du har nämnt förut?? Jag trodde du var iväg och kollade den...Är det något nytt önskar jag att du ska våga/vilja prata med mig eller någon annan i familjen om det!
    Eller om du tar dina fantastiska vänner till hjälp och stöd! Men NÅGON iaf!!! Man ska inte gå runt och bära sånt här själv!
    Snälla sis!

    OK, jag lämnar dig med den kommentaren för nu....det verkar ju som att du ska till läkaren iaf! BRA!
    You know I love you!!!!
    Thiiiiiiiiiiiis much!
    <3<3<3

    // Lallis

    SvaraRadera