11 jan. 2011

Bättre än väntat

Yes det va ju inga problem alls...kom upp som jag skulle och barnen klev upp utan protester...NICE!!!!
Käkade min frukost sen ringde jag och påminde "Bertil" om Adam :) ..SEN va jag på G..
Slet fram sugstina och dammsög hela lägenheten..gjorde snyggt i soffan och tog hand om min tvätt...inte nog med det så bäddade jag rent i Adams säng åsså :) jisses jag kan ju om jag vill hehehe


Ska försöka hitta numret till målarn så han får komma och fixa mitt kök nu..vi skulle ju höras efter julen..nu känner jag starkare än någonsin att jag vill få ordning på allt här hemma..Blir snart ett besök till IKEA och förnya sig lite..lite smått och gott gör mer än vad man tror.


Nej gott folk nu har jag slappat klart vid datan för en stund...kolla fb en snabbis sen fundera ut dagen middag och stöka vidare..


Ha det så bra idag och va rädda om varandra..


Kärlek till er <3<3<3<3<3    Avslutar med 2 bilder på mina älskade syskonbarn <3

Mosters älsklingstjej <3

Moster älsklingskille <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar