25 jan. 2011

Bryt ut ordentligt

Suck den här förkylningen har jävlats bra länge nu...jag har mått bra av och till men idag tror jag den verkligen  är på G att bryta ut...
Skönast vore det isf...för nu är jag bra less på att känna mig småhängig var och varannan dag...men så här är livet då man har barn,bacillerna går runt runt hela tiden och den här tiden på året är ju värst..peppar peppar av vi klarat oss från kräksjukan iallafall. ;)

Finns dom som tittar konstigt då man säger att man faktiskt inte mår bra..men ärligt så minns jag inte hur det känns att må riktigt prima..skadorna efter trafikolyckan gör sig mera påminda just den här årstiden ..sen att ta hand om 3 barn 24/7 gör ju att jag blir psykiskt trött...lätt för er som inte har barn lr ni som har barnlediga helger att sucka åt mig när jag har en dag jag behöver gnälla lite , men tror inte att ni någonsin kommer att förstå hur tufft det är att vara förälder på heltid ,alla har inte en pappa att lämna över barnen till så fort det känns lite jobbigt ..
Vilken tur att jag är så stark som klarar av det för det finns så många som egentligen inte skulle fått skaffa barn...vid minsta gnäll lr krämpa så måste pappan rycka in..undra hur fasiken dom ska klara sig den dan pappan kanske skulle säga ifrån..jisses vilken chock..stackare som inte kan stå på egna ben och stackars barn ..bollas fram och tbx :/

Härligt att barnen är så stora nu iallafall ,så idag när jag kommer göra så lite som möjligt annat än försöka kurera mig så kan trollen handla hem lite att äta..nåt enkelt som dom kan styra ihop utan mamma :P..det går ingen större nöd på dom jag finns ju i rummet brevid :)

Krya på er alla där ute med krämpor eller andra åkommor för jag vet att jag inte är den enda som ligger sjuk idag...Kram till er alla

☺♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar