12 jan. 2011

Snön det bara öser ner..

Vilken skräll....det snöar igen..inte alls förvånad egentligen ,vintern kommer ju bli kvar flera månader till....Fast visst vore det najs med våren nu...men den som väntar på nått gott väntar ju alltid för länge ;)


Igår kastade jag en massa skräp som tagit en hel del plats i lägenheten..tack vännen för hjälpen :)
Sen va han snäll och körde mig och Victor ut till Jörgen..det va första gången jag va dit ut...hoppas jag slipper åka dit igen..hahaha ..Tack för skjutsen.


När vi kom ut va han såklart inte hemma..men garaget va öppet så jag gick in för att kolla efter Victors present...precis då kommer hyresvärden ut genom en glugg i väggen och frågar med skärrad röst "vem söker ni"..hon såg ut som hon sett spöken lr nåt hehe...jag svarade bara..söker Jörgen..då fick hon som eld i baken och rusade ut ur garaget och låste det och snabbt försvann hon sen in i huset...Undra om hon tyckte jag såg farlig lr hotfull ut..tänkte nästan skoja lite och säga att jag kom från polisen men då kanske hon anfallit mig lr nåt :)


Jisses vilken syn..hon va en riktig skräcködla...spacklad som en slampa och klädd likaså hahaha ajaj fick nästan problem med ögonen efter den synen och ett gott skratt..
Gårdagen bjöd alltså på en hel del skratt och massa kaffe...Avslutade kvällen med en cigg hos vännen min som sov sött när jag kom ner..la mig brevid och väckte honom snällt...hade ju chansen att skrämma skiten ur honom men jag vet att han gladeligen skulle ge igen så jag vågade inte chansa hahaha..


Nu ska jag banne mig stoppa nått i magen innan sis och barnen kommer ..have a nice day!!


Rätt lik så nu förstår ni vad jag menar hahahahaha

1 kommentar:

  1. Men spana in BILDEN!!!! Vad tusan ÄR det för nåt????
    Hahaha....=)

    Ja, fy fan...mycket ska man se innan man blir blind!!

    Kram sis!! <3<3<3

    SvaraRadera