8 jan. 2011

Lördag

Skönt fick sova lite inatt trots att jag somnade sent...va nog febern som såg till att jag däckade..


Som tur va vaknade jag och känner mig feberfri..nice..
Många tankar i huvudet just nu...tänker på mina fina vänner som har det lite tufft nu...tack för att ni delar med er och vill öppna er för mig...jag har ju en hel del i bagaget som ni vet så jag förstår er nog bättre än många andra..det vet jag att ni tycker också love u...


Försöker att inte fundera så mycket på min ekonomi just nu...det som glädjer mig är att jag inte behövt ha med soc att göra på många månader...jisses va dom suger energi av en...


Tackar gudarna för våran lägenhet..vi kan banne mig inte bo bättre...det enda är väl att jag önskar måla om i hall och vardagsrum...ny fondvägg i köket och kanske ommålat i Victors rum ...sen är jag rätt nöjd ;)


Saknar min pappa känner jag starkt idag...va så länge sen jag träffade honom...jag har världens finaste snällaste pappa...han har alltid varit ett stöd och ställt upp även om jag inte direkt varit den som öppnat mig och bett om hjälp trots att det varit kaotiskt mellan varven....men vill inte tynga honom med det..åren går och jag tycker folk börjar trilla av pinnen runt om..LOVA pappa att leva tills du är minst 99 eller nåt...
Samma med mamma min...hur skulle jag klara mig ..hon finns alltid där hon med i vått och torrt...bli last gammal nu mami så kan vi sitta på hemmet tsm hahaha


Skulle kunna skriva hur mycket som helst om min familj...men bara så ni vet så har jag välsignats med den allra bästa familjen i världen ..älskar er alla men är bara lite dålig på att berätta det...men NU vet ni.


Åter till kaffekoppen nu..återkommer lite senare...


Massa kärlek <3<3<3<3


Avslutar med att skänka många tankar till min brors bästa vän och hans flickvän som förlorade sina 2 små änglar...livet är skört <3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar