3 jan. 2011

Jädrans mage

Satan vilken magvärk jag har idag...den bara vägrar ge sig...
Bara försöka sova och hoppas det känns bättre i morrn..
Har tänkt mycket på en kär vän till mig idag..livet blir inte alltid som man tänkt sig men jag finns för dig och allt kommer bli bra...jag lovar vara din stöttepelare och du vet att jag alltid finns vid din sida ..du är värdefull för mig och jag älskar att umgås med dig..allt kommer bli så bra...tro mig !! 
Love u <3



Things that we don't want to happen; happen. Things we don't want to know; we learn. People we can't live without; sometimes we have to let go. 

KRAM <3<3

1 kommentar:

  1. Jag kan HÖRA en magkatarr på 5 km avstånd!!!!
    Gå för tussan och köp dig t ex Pantoloc, de hjälper!!!!

    För de är inge´ skönt att ha ont i magen.....Fråga mig, jag vet!!

    Kloka ord på slutet där.....

    Kraaaaaam sis!! LOVE U <3<3<3

    SvaraRadera