27 jan. 2011

Precis....

Vilken underbar känsla att få dom där kramarna när man mår skit..när någon smeker ens hår och bara finns...
Så tacksam för din hjälp igår bästa hade inte orkat utan dig...Tror du behövde kramarna på kvällen du med för just då kände jag mig piggare än vad du såg ut att göra och kramar gör ju susen..;)

Nu vill jag bara ha sommar...värme och slippa dessa eländiga förkylningar :/
Många tankar till dig sis idag på din födelsedag ..ledsen att jag inte kommer ut men vi får fira dig en annan dag ♥

Bye bye så länge....snart fredag så håll tummarna att jag är piggelin då för jag vill ju finnas för er i helgen mina finaste ♥


♥♥♥Hipp Hipp Hurra för min älskade syster Lallis som fyller 45 år idag ♥♥♥

1 kommentar:

  1. Tack sis!!!!

    Vet att det blir för jobbigt när skallen är full med vad det nu må vara...??!! Vi tar en fika nån annan dag, som sagt!!!

    Krya, krya <3<3<3

    SvaraRadera