10 jan. 2011

Åter till vardagen

Då är det äntligen dax att återvända till vardagen...rätt skönt faktiskt..har lyckats vända helt på dagarna..
I början lär jag väl somna vid frukosten..Nellie är så glad att komma tbx till skolan..grabbarna tycker väl att det är sådär ..

Idag har jag känt mig helt slut..va någon klok som sa till mig att sova om nätterna ;) men det finns ju annat man kan göra :P
Har haft alla mina älsklingar hemma idag..skönt för dom har varit lite överallt flera dagar känns det som..och det blir så tomt och tyst.
"Bertil" kom med gulligaste Kevin på besök..vilket charmtroll han är den lilla busungen..
Får se om jag lyckas övertala honom att åka lite bil i morgon...isf hjälper jag honom att stryka hans gardiner hahaha...sånt skiter väl dom flesta killar i..men fy för jätte skrynkliga gardiner :/



Älskar er mina trollungar...ni är det bästa som hänt mig och jag kommer gå genom eld och vatten för er <3
Avslutar med en bild på mig och älskade mami...love u  <3<3 ( den blå tungan beror på vinet haha)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar