8 jan. 2011

Skit åsså.............

F*n jag tror jag håller på att bli sjuk...känner mig kokhet och helt paj i kroppen :/ Alltså orka...näe måste försöka vägra...vill inte orkar inte...för feber slår ut mig totalt =(


Annars har dagen varit som vanligt...full rulle ;) Sandra kom förbi med en kompis från Mora...Bästa Veronica kom på en kaffe...Älskade sis kom förbi en snabbis...:) och Adam hade 2 kompisar här och spelade xbox så ljudvolymen va extrem hahaha men kul hade dom..
Adam va så glad idag...hans blades kom vid lunch...dom har han beställt från Tyskland och dom satt så bra och va jätte snygga...så nu ska han bli mästare på att trixa med dom..mammas lilla .
På em va vi iväg på Mattias 30 års kalas och fikade och pratade strunt...jätte gott fika bröd hade han bakat alldeles själv,,,bra jobbat Tias ;)och GRATTIS !!!!!!


Hoppas på att få sova några timmar i natt..ska försöka släppa min ilska som jag känner inom mig just nu på vissa personer som är totalt f*cked up rent ut sagt..Börjar verkligen fundera på vad dom egentligen värdesätter i sina liv...stor suck !!!


Nattinatt älskade läsare och ni andra nyfikna snokare


Säger bara flipp.....ringmuff ,lastbil och skeeeeeeeeeeeeeeeed <3<3<3<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar