9 jan. 2011

Skallebank

Sov på soffan med Nellie i natt och jag kunde sova JIPPI ;) nog för att jag somnade sent..men det är ju som vanligt..vaknade inte allt för tidigt heller..klev upp halv 12  =) lika bra att passa på nu innan skolorna börjar.


Vaknade med jordens huvudvärk..MÅSTE vara kaffe abstinens ..japp precis så är det
Planer för dagen då...känner att jag skulle behöva rensa en massa både inne och ute i förrådet..kolla om sis ska ha v-rumsbordet..det står verkligen inte bra där det står nu :/ vore nice om hon hämtade lampan och sängramen på samma gång så blev det lite mindre tjafs där ute :)


Får se om jag orkar mig ut i solen en stund..det känns som det va evigheter sen den visade sig...Gud så skönt sen när våren kommer...ja det är ett bra tag kvar men iallafall..mysigt värre..


Nu ska jag stöka vidare...kramen så länge <3<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar