21 jan. 2011

Tappade sugen

Trots värkande nacke och allmänt trött så pallrade jag mig upp på fm..försökte så gott det gick att piffa till mig lite så jag inte skulle skrämma skiten ur folk på stan...för ser jag ut som jag mår så är det nog lätt hänt :)

Strosade runt i våra få butiker på jakt efter lite fina saker...sen träffade jag min sis som så snällt gav mig lite mindre rara komplimanger :/..kändes väl sådär..men men alla kan vi ha sådana dagar..liknelsen du gjorde va väl kanske inte det jag hade önskat hahaha...ehhhh

Skönt att det kompenserades med en snäll och fin komplimang sen iallafall...:)

Den bästa ringde på sin lunch och då kan man ju inte bli annat än glad :) Vi ses ikväll ;)
Barnens pappa ska vara här med dom..får se om han verkligen kommer ..isf ska jag gå hemifrån och bara va..slappa och inte göra ett dyft..nice ;)

Näe nu tappade jag sugen på att skriva mer för stunden...Hoppas ni får en trevlig fredag...
Go Anders ikväll i din tango ..."får jag bli din tangokavaljer " tralalalalala....han är ju för go <3

1 kommentar:

  1. Älskade sis!!!

    Jag vet att jag kan vara plump, men jag menade verkligen inte att såra dig och den VAR ju lite oturlig den första liknelsen!! hmmm...Ja, men snälla var inte ledsen på mig för det....<3
    Jag var lätt stressad också, sen fick jag nästan psykbryt på banken också, så jag gjorde ju bort MIG SJÄLV så det räckte!!
    Förlåt igen!!
    Älskar dig!! <3<3<3
    Kramen // Lallis

    SvaraRadera