17 jan. 2011

Det ger snart med sig

Tröttheten,illamåendet...yrslig och humöret hahahaha....ja så det kan bli.

Har förklarat för barnen att det kan bli så dom första veckorna ..dom försöker nog ta mitt humör på ett bra sätt men mellan varven så triggar dom små gullungarna varandra och då kommer mitt dåliga humör fram nån minut...tur det går över lika snabbt.

Tack mina små älsklingar för att ni står ut med mamma den här tiden..den verkar iallafall bättre än förra då va jag ju arg för allt hela tiden hahaha ..Mamma älskar er <3<3<3<3

Det är bara att härda ut..vet ju att om några veckor känns det bättre lr helt bra t om .

Ligger och funderar på våren /sommaren...känns som dom kommer bli kanon...ska njuta av livet och alla fina vänner jag har <3

Nu säger kroppen och knoppen till mig att sova lite...så najt najt mina darlingar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar