10 jan. 2011

Vågar ni läsa mera.....

Eller skrämde jag er med mitt tidigare inlägg....jag är intekristen...men jag tror att vi alla tror på nåt,jag tror på ÖDET och en högre makt..en del vill nog tro men dom kanske inte vågar tro,det känns bra att ha tro på nåt...det är min tröst i tillvaron och får mig att må bra.


Jag tror att mycket av det som händer oss är ödet..människor vi möter finns där av en orsak..jag har ju själv märkt när det kommit in människor i mitt liv, att dom passar in som en pusselbit jag saknat...andra känner man bara direkt att det klaffar med..som om man känt varandra evigheter..man hittar så mycket gemensamt att prata om och tycker så lika...så självklart va det meningen att just vi blev vänner mina ÄLSKLINGAR där ute som säkerligen sussar nu...själv ska jag ta nattröken ;) 


Sweet dreams everyone


En stor skopa kärlek från mig till er <3<3<3<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar