3 jan. 2011

Ny vecka =)

Sov länge som vanligt...kanske dax att vända tbx dygnen snart ;)
Va förbi mami på en kaffe..det kändes som vi inte setts på evigheter ..Sis kom förbi så jag snodde mig en kram..kramar behöver jag i massor just nu känner jag...har pratat med båda mina bästa vänner idag..saknar er..vi måste ses mera än vi gjort tidigare...den här sommaren ska bli våran;)
"Byggare Bob" kom förbi och snäll som han alltid är så fick jag och barnen åka med ut till Coop och handla lite....passade på att ta en fika hos honom efteråt...Kikade förbi hos sis...GUD så mysigt du har det...jätte mysigt..det bara strålade lycka om dig,så glad för din skull att du fått den här lägenheten <3<3


Avslutade kvällen med en rök hos min fina vän...om du bara visste va värdefull du är vännen..fast det tror jag du känner och vet om..men ville bara säga det igen :)


Kram till er alla..sov nu sött !!!!


Här kommer några sanningens ord...


People that spread rumors are really just sad lame boring individuals who don't want to focus on their own pathetic lives. Remember that before u talk! ;)





1 kommentar:

  1. Det var så roligt att ni kom på ett överraskningsbesök!! MEN, försök att INTE skrämma skiten ur mig nästa gång!!!!
    Visst ÄR det mysigt, det tycker t o m jag....Jag ÄR så JÄTTEGLAD att jag bor här nu och lyckan du såg stråla ut när ni kom, den är ÄKTA vara!!

    Tänk att nåt så "enkelt" som att byta bostad kan förändra hela ens inre så....

    OK, love u sis! <3<3<3
    Kram

    SvaraRadera