14 jan. 2011

Den bästa...så jävla självklart

Vaknade rätt utvilad idag....kastade i mig morgonkaffet innan jag rusade iväg till min läkare...
kom 5 min sent men det verkade inte vara nån fara...
Hade ett jättefint samtal med henne...hon är verkligen den underbaraste läkaren jag någonsin träffat...ingen är som hon...jag vet verkligen inte vad jag ska ta vägen nu när hon slutar =(

Hon skrev ut mitt nya läkarintyg och berättade lite om vad hon ska göra framöver...vi bestämde att jag kan ta kontakt med henne om det är nåt..så jag överväger starkt att vända mig till hennes mottagning framöver om jag har möjlighet.

Efter våran pratstund så följde hon mig till dörren...sa många fina ord ..kramade om mig och hoppades att allt skulle lösa sig framöver och att jag inte skulle vara rädd för att ringa...

Jisses vilken klump jag fick i halsen..gick med tunga steg med tårarna utmed mina kinder från vårdcentralen..Helt sjukt ...hör ni hur det låter...jag grinade för att min doktor ska sluta...men ni skulle förstå om ni träffade henne och hur hon varit mot mig när livet varit som jobbigast..hon har varit ett enormt stöd och trygghet ..Tack för allt Viktoria Bästaste doktorn som finns !!!

Ja inte nog med det...morgonen startade med ett mail som gick raka vägen in i mitt hjärta...en sak kan du vara säker på vännen min...jag kommer alltid finnas vid din sida och du har ingenting att be om ursäkt för...du är lika viktig för mig och jag vill inte mista dig heller...Allt kommer bli bra ska du se...

Annars har dagen bjudit på massa skratt...stunden hos mami va helsnurrig..vi hade hur skoj som helst...hahaha så vi är i den här familjen alltså ;) men gud va jag älskar er...lika mysigt va det att pladdra över en kopp kaffe med sis här hemma...händer inte så ofta..<3<3

Fick också en mysig pratstund med min allra finaste bästa kusin TOMMY....fan va jag saknar dig...tänk va skoj vi haft och va mycket tokigheter vi haft för oss....det va en kalasbra tid i mitt liv...love u!!

Näe nu skiter jag i bloggen för idag...har annat att göra ;)
Puss på er och trevlig helg !!!

Min doktor är nog en ängel som kommit ner för att hjälpa mig en bit på vägen tbx till livet <3

2 kommentarer:

  1. i love u sis. <3 OM ja kan få dig le om så för 1 gång är delen av min dag fylld. du sprider massa glädje runt dig. du förtjänar då sj att få den! tycker du skall gå på hennes klinik när hon börjar där. inte ofta "ängeln från ovan" uppenbarar sig. du är stark.älskar dig <3

    SvaraRadera
  2. I love you too cousin! ♥

    SvaraRadera