4 jan. 2011

Trött frusen och något nedstämd....Fasiken jag kunde verkligen inte sova inatt...finns inget värre än när man ligger och vrider och vänder sig hela tiden :/
Rökte min "morgon" cigg med Henke kl 13..inte illa...men jisses va det snurrade sen...hahaha fy ..kanske skulle fundera på att sluta..Kom på nu på kvällen när vi tog våran kvälls cigg att det va min 3:e för dagen..det är ju skitbra :)
Va ut till Micke på lite nybakad sockerkaka på em ..kul för ungarna och skönt att få komma ifrån lägenheten en stund..sen är han ju så supersnäll...barnen trivs så dom vill knappt åka hem :)

Näe nu är koppen med te slut så kanske skulle jag krypa i säng med datan på magen en stund och lyssna på lite skön musik...håll alla tummar att jag får sova och vakna utvilad.

Bamse kram till alla jag verkligen vet behöver en nu ...tänker på er mina älskade vänner och familj.


Dear Sleep, Where are you? Your friend insomnia has been visiting me a lot, but no sign of you lately. Please come back soon!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar