9 jan. 2011

Bättre än sist

Klockan är nu 02.41 på natten ..och som vanligt kan jag inte sova...börjar bli vardagsmat nu.


Känner mig bättre iallafall..feberfri :) Har bytt gardinerna i vardagsrummet,mitt sovrum, Nellies rum och köket...så idag har strykjärnet fått veta sin plats :)


Setat och slappat och pratat med min underbara granne...man blir lätt kvar..svårt att slita sig från hans soffa..;) det är lugnt och skönt...rogivande som bara den...då myser Lellen.


Nu har jag och Nellie bäddat ner oss på soffan inatt..hon sover så sött redan min sessa..och jag ska göra ett försök jag också..


Funkar det inte får jag kliva upp 10 min ta ett glas vatten +en cigg och slå en signal till nån som vill göra mig röksällskap...smakar bättre då;)


Snart kommer härliga söndagen över mig ..då ska jag nog passa på att stöka lite hemma..lr hjälpa min vän med hans gardiner....tvätta stryka ni vet ...hjälper så gärna till om jag hinner och kroppen inte mår skit. 


Sov nu så sött läsare....ny dag nya möjligheter ..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar