16 jan. 2011

Natt...vilken skräll

Finaste underbaraste Sarah min vän...vi fann varandra redan första gången vi sågs...du är en av dom vackraste och mest ödmjuka jag någonsin träffat...vill aldrig förlora dig. Saknar dig och är ledsen över att vi inte ses mera <3<3

Min allra bästa Camilla som stöttat mig,hjälpt mig och trott på mig då livet varit kaos...du är guld värd och jag är så glad att du kom in i mitt liv..saknar dig <3<3







Det har varit en kväll/natt med mycket känslor...både mysiga ,jobbiga och sorgsna.

Känner sån stor saknad efter några av dom finaste vänner som finns...dom kom in i mitt liv som en skänk från ovan och jag vill aldrig förlora dom.


Nu tickar klockan på...redan 01.58 ,funderar starkt på att slå igen datan och försöka sova men först ska jag säga godnatt till min kramiga vän.

Massa kärlek <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar