13 feb. 2013

Godmorgon !

Satt och scrollade lite bland mina inlägg och hittade ett som jag skrev den 4 okt förra året,där ställde jag frågan "När ska det gå min väg ?" och då vill jag nog säga att NU känns det som om det mesta går min/vår väg..det börjar sakta men säkert nysta upp sig och bitarna faller på plats.

Känslan av att ha lite flyt är skön,vi är inte så bortskämda med att saker funkar eller att samhället tar oss på allvar,men nu tror jag dom äntligen förstått ,iallafall för stunden .

Va till habbi häromdagen på tal om annat och ingen Asp-diagnos ställdes..alla tester va så bra utförda och det stannade vid ADD och det va skönt...däremot kom dom fram till och såg på alla tester att mitt hjärta är enormt intelligent och att veta så mycket och lagra så mycket info och kunna så otroligt mycket om allt från historia till jag vet inte vad gör en ju trött..det förklarar ju en hel del men sen finns det viktiga bitar att jobba med så inte så att dom släpper oss nu men nu vet vi vad vi ska fokusera på,det underlättar att det finns en plan :)

Just nu sitter jag och väntar samtal från flyttfirman..håll nu tummarna att det inte blir så långt framskjutet..6 dagar kan det bli men vad gör väl det bara allt går som vi vill...HOPPAS!!!

Ska nog ta en vilodag idag känner mig lite febrig..skit åsså då jag så gärna vill träna men är svag som bara den idag så ingen bra idé med nått skit i kroppen...vila vila vila får det bli och sen hämta orken att göra lite nytta här hemma.

Avslutar med en bild på mig och min gumma..den är dåligt gjord men alltid nått.

Ha en fin dag kram

//Lellen
Älskar dig min bästa vän !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar